Toimitusehdot

Tervetuloa asiakkaaksemme!

Kiitos, että asioit Koiriksen Kauppa-verkkokaupassa.
Verkkokaupasta vastaa Lohjan Koirakeskus Oy (Y-tunnus: 2540687-5).
Tekemällä tilauksen hyväksyt nämä ehdot.
Voimme muuttaa ehtoja julkaisemalla päivitetyt ehdot verkkokaupassamme. Tutustu ennen tilausta kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokauppa on auki ympäri vuorokauden. Verkkokauppa voi olla tilapäisesti poissa käytöstä sivuston ylläpidon tai huoltotoimenpiteiden ajan.

Yhteystietojen antaminen

Tilauksen yhteydessä sinun on annettava täydelliset yhteystietosi, jotka sisältävät nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Mikäli annetut yhteystiedot ovat virheellisiä, Lohjan Koirakeskus Oy pidättää oikeuden peruuttaa tilaus.

Rekisteröityminen
Tilauksen tekeminen ei edellyttä rekisteröintiä verkkokauppaan.

Tilausvahvistus
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi maksettuasi tilauksen.

Hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Jos hinnassa on selvä hintavirhe, tuotetta ei myydä virheelliseen hintaan.

Tuotekuvat
Tuotekuvat saattavat poiketa värien tai muiden ominaisuuksien osalta toimitettavista tuotteista.

Sopimuksen voimassaolo
Sopimus ostoskorissa olevien tuotteiden ja/tai palveluiden tilaamisesta syntyy näiden ehtojen mukaisesti, kun lähetät tilauksen.


Maksutavat

Paytrailin kautta seuraavat maksutavat:
  • Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club
  • Mobiilimaksaminen: suosittu MobilePay
Lohjan Koirakeskus Oy:n kautta lasku

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Toimitus

Toimitusalue
Toimitamme tilauksia kaikkialle Suomeen. 

Huom! Emme toimita seuraavia tuotteita postitse:
  • Essential kuivaruoat
  • Mush pakasteet

Käsittelyaika
Käsittelemme samana päivänä tilaukset ja pyrimme lähettämään tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Saat sähköpostiin toimitusvahvistuksen, kun verkkokauppatoimitus on lähtenyt kuljetukseen.

Toimitusaika
Normaali toimitusaika lähetettäville toimituksille on 2-7 arkipäivää.
  • Toimitusaika voi olla pidempi ruuhka-aikoina, esimerkiksi joulun aikaan, tai arkipyhistä johtuvista poikkeuksellisista aukioloajoista.
  • Koiriksen kauppa toimittaa pääsääntöisesti vain varastossa olevaa tavaraa, jollei tuotteen kohdalla toisin mainita. Hetkellisesti loppuun myydyn tuotteen kohdalla otamme yhteyttä tilaajaan korvaavan tuotteen tarjoamiseksi, myöhemmän toimituksen sopimiseksi tai tilauksen peruuttamiseksi. Tarvittaessa myyjällä on oikeus perua kauppa, jos tuotetta ei ole tai ole tulossa saataville. Tällöin tuote hyvitetään asiakkaalle täysimääräisesti.

Toimituskulut
Toimituskulut on 7,00-16,80 €.
Poikkaustilanteessa todelliset lähetyskulut voivat olla suuremmat, olemme tällöin ensin yhteydessä asiakkaaseen.

Toimitustavat
Toimitamme tilaukset seuraavilla tavoilla:
  • Postin palvelupisteeseen
  • Postin pakettiautomaattiin
  • Postin kotiinkuljetuksella
  • Nouto liikkeestä


Palautuskäytäntö

Peruuttamisoikeus
Kuluttajana sinulla on lakisääteinen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta.
Peruuttamisen määräaika päättyy 14 vuorokauden kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus
Ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa tilauksen. Peruutuksesta on ilmoitettava meille yksiselitteisellä tavalla (esim. sähköpostilla).

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota asianmukaiseksi peruuttamiseksi.
Kun tilaus jää noutamatta, sopimusvelvoitteet raukeavat ja suoritukset palautetaan. Vastaat noutamatta jättämiesi lähetysten aiheuttamista kustannuksista 15,00€. Noutamattomat lähetykset palautuvat automaattisesti noutoajan päätyttyä verkkokaupalle.

Vahinkoilmoitus
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus välittömästi tilauksen kuljetuksesta vastanneelle yhtiölle.

Tutustuminen tuotteeseen
Voit tutustua tuotteeseen vastaavalla tavalla kuin liikkeessä ennen ostopäätöksen tekemistä. Pakkaus on avattava varovasti, jotta tuote säilyy myyntikuntoisena. Säilytä alkuperäinen pakkaus ja koko pakkauksen sisältö, kunnes olet tehnyt ostopäätöksen. Palautusoikeutta ei voi hyödyntää sen jälkeen, kun tuote on otettu käyttöön.

Olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Mikäli tuotetta ei palauteta täysin myyntikuntoisena, vähennämme palautettavasta summasta arvioidun arvonalennuksen määrän. Myyntikelvottomien tuotteiden osalta vähennys vastaa tuotteesta maksettua hintaa.

Noudata palautusohjeita tarkasti palauttaessasi tuotteita. Pakkaa tuote huolellisesti. Suosittelemme pakkaamaan tuotteen alkuperäisiä pakkausmateriaaleja käyttäen. Poista alkuperäisestä pakkauksesta lähetystarra. Sinulla on aikaa palauttaa tuote 14 vuorokautta peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen 14 vuorokauden määräajan päättymistä.
Palautusosoite on
Lohjan Koirakeskus Oy
Sampokuja 3
08500 LOHJA
0453277400

Tilauksen voi palauttaa myös toimipisteeseemme.

Emme lunasta postiennakolla tai vastaavalla tavalla tehtyjä palautuksia.

Palautuskulut
Olet vastuussa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Rahojen palautus
Palautamme maksamasi suorituksen oletusarvoisesti täysimääräisenä samaa maksutapaa käyttäen, millä olet maksanut tilauksen. Rahat palautetaan viivytyksettä 14 vuorokauden sisällä peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Rahojen palautusta voidaan kuitenkin lykätä siihen saakka, kunnes lähetys on palautunut meille takaisin. Mikäli palautus katoaa kuljetuksessa, sinun on osoitettava kuitilla tehneesi palautuksen oikein. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin. Pyydämme ilmoittamaan tilinumeron, mikäli käyttämäsi maksutapa ei tue rahojen palautusta. Rahojen palautuksesta ei aiheudu sinulle kustannuksia.

Virhetilanteet

Takuu
Tuotekohtaiset takuutiedot ilmoitetaan tuotesivulla.

Tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Tutustu tilauksen mukana toimitettuihin tai valmistajan sivulta löytyviin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa.

Virhevastuu
Vastaamme tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Et ole vastuussa virheen korjauksen aiheuttamista kuluista. Mikäli korjauksesta aiheutuisi kohtuuttomia kustannuksia, pidätämme oikeuden palauttaa maksettu kauppahinta. Virhevastuu koskee tuotteessa myyntihetkellä olleita virheitä. Vastuu ei kata tavanomaista kulumista tai vahingoittumisesta johtuvaa rikkoutumista. Virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Kuluttajat voivat tehdä virheilmoituksen kahden kuukauden sisällä virheen havaitsemisesta. Suosittelemme tekemään virheilmoituksen kuitenkin mahdollisimman pian asian käsittelyn helpottamiseksi.

Ylivoimainen este
Lohjan Koirakeskus Oy ei vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuneesta vahingosta. Ylivoimaisena esteenä pidetään yrityksemme vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevaa ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta. Ilmoitamme ylivoimaisesta esteestä viipymättä, mikäli kohtaamme sellaisen.


Riidanratkaisu

Sovellettava laki
Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan. Noudatamme voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Virheilmoitukset
Ole yhteydessä tilaukseen liittyvissä ongelmissa asiakaspalveluumme. Pyrimme löytämään ratkaisun kaikkiin ongelmatilanteisiin. Mikäli havaitset virheen tilauksessa, ilmoitathan virheestä meille mahdollisimman pian.

Kuluttajaneuvonta
Mikäli et ole tyytyväinen ehdottamaamme ratkaisuun, voit kääntyä maksuttoman kuluttajaneuvonnan puoleen. Löydät kuluttajaneuvonnan yhteystiedot verkkosivulta www.kuluttajaneuvonta.fi.

Kuluttajariitalautakunta
Kuluttajana voit saattaa kaikki näitä toimitusehtoja koskevat erimielisyydet maksuttomaan kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) käsittelyyn. Käsittely ei edellytä asiamiehen käyttöä, joten asiamiehen käyttämisestä aiheutuvia kuluja ei korvata.

Yhteystiedot
Lohjan Koirakeskus Oy
Sampokuja 3
Lohja 08500
Suomi
Puhelinnumero:
0453277400
Sähköpostiosoite:
kauppa@lohjankoirakeskus.fi